Morze, plaża, szum fal, czyli urlop w Kołobrzegu

W czasie chłodnych zimowych wieczorów marzyliśmy o wspaniałych wakacjach. Mieliśmy przed oczami leniwe dni na piaszczystej plaży i wesołe zabawy w lazurowym morzu. Tego roku zima była bardzo męcząca i z radością powitaliśmy wiosnę. A razem z nią ciepłe dni. Sezon urlopowy już tuż tuż, warto więc zorganizować już jakieś wczasy.
plaża w Międzyzdrojach
Opracowanie: unukorno
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com/
Najbardziej lubianym kierunkiem naszych podróży jest morze. Dotąd, mnóstwo Polaków wybierała zagraniczne kurorty. Najlepszy poziom usług oraz pewna piękna pogoda to największe atuty wakacji za granicą. Polskie morze do niedawna kojarzyło nam się jedynie z kapryśną pogodą oraz tłustą rybką, po której bardzo często chorowaliśmy na niestrawność. Do tego jeszcze odpychające hoteliki. To wszystko było przyczyną, że na długi okres nie pamiętaliśmy o niewątpliwych urokach polskiego morza.

Może zainteresują ciebie także

Nareszcie przyszło lato. Dokąd udać się na urlop?

Chorwacja - wakacje last minute
Opracowanie: Gianni Cumbo
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
W końcu doczekaliśmy się okresu letniego. O słonecznych dniach marzyliśmy już od tak dawna. Tegoroczna zima wyjątkowo dała się nam we znaki. W długie, chłodne wieczory umilaliśmy sobie czas, oglądając kolorowe zdjęcia z ubiegłorocznego wakacyjnego wyjazdu. Natomiast w pracy, kiedy tylko kierownik nie patrzył, studiowaliśmy ulotki agencji podróży w poszukiwaniu najlepszych ofert.

nastolatki
Opracowanie: IBSS BIOMED,
Zaczerpnięte z: IBSS BIOMED,
Dzięki Bogu, ta opinia zmieniła się. Dzisiaj wypoczywanie nad Bałtykiem jest wyjątkowo popularne. Sopot po raz kolejny stał się letnią stolicą Polski. Dzisiaj już nawet kapryśna aura nas nie odstrasza. Zresztą, jest to także pewna atrakcja naszego morza. Poza tym, czy gdzieś na świecie zachowały się wciąż takie malownicze dzikie plaże? Wieczorne przechadzki po plaży oraz zbieranie bursztynów to bez wątpienia atuty pobytu nad Bałtykiem.

Zaskoczy nas również standard jakości w naszych ośrodkach wczasowych. Możemy już zapomnieć o dawnym PRL-owskim wystroju. Obecnie gospodarze ośrodków świetnie zdają sobie sprawę z konkurencji i robią bardzo dużo, aby przyciągnąć turystów. Przez to, można się cieszyć z ekskluzywnych, nowocześnie wyposażonych pokoi, a także z mnóstwa innych udogodnień, jakie czekają nas w hotelach, które nie są już jedynie miejscem noclegowym. W wielu ośrodkach znajdziemy wyśmienite restauracje, nowoczesne sauny oraz ośrodki odnowy biologicznej.

A jeżeli nie mamy ochoty na hotel, zawsze można skorzystać z innej opcji. Nad morzem bardzo popularne są prywatne kwatery szczególnie w Kołobrzegu. Są one także nowocześnie wyposażone. Idealnie nadają się do odpoczynku. W przypadku, gdy jedziemy nad morze, warto pomyśleć o takim rozwiązaniu.

Więcej propozycji w serwisie eholiday.
17-08-18 06:42:00
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.